onsdag, december 30, 2009

2009-Lista

Jag gör om förra årets supersuccé.. Not. Men jag gör det ändå.

En underbar lista.

Bästa boken 2009?
- Risken finns att jag inte har läst någon jättebra bok. Men jag fick en fin skrivbok med vita linjer i julklapp.
Bästa filmen 2009?
- hm.. Inglorious Basterds kanske.
Bästa låten 2009?
- girls just wanna have fun - Greg Laswell
- Laughing with - Regina Spector
- Young Love - Moto boy
- Re:stacks - Bon Iver
Kanske kommer jag på fler men just nu gör jag nog inte det.
Bästa förändringen 2009?
- Att jag flyttade hemifrån med min man
Bästa oväntade grej 2009?
- Väldigt oväntat att jag skulle flytta faktiskt. Och att jag ska börja plugga kanske.
Bästa kameran 2009?
- Min webbo i Mackan såklart.
Bästa klädesplagget 2009?
- Varför hade jag ens med denna frågan.. Jaja. Okej jag väljer min gråa myströja som nog är med på nästan alla bilder detta året. Fast egentligen vill jag byta till den gråa ännu mysigare tröjan som jag fick i julklapp som har ludd inuti. Och mina jättegosiga sockar jag fick av David.
Bästa maten 2009?
- Tonfiskpastan som tar typ en sekund att göra. Och som jag blivit proffs på.
- Indiska maten på min födelsedag.
- Min pasta carbonara som jag gjorde idag. Herregud. Gött kött. (och pasta)
Bästa läsaren och kommenteraren 2009?
- Mamma och Crussoe
Bästa frisyren 2009?
- Davids bakåtkammade med nitdiadem som han har just nu. Fruktansvärt smickrande.
Bästa händelsen 2009?
David-händelsen.
Sämst 2009?
Att jag inte kom på ett sätt att tjäna massa pengar så jag kan bli multimiljonär..
Ja, det var synd.

Slut på lista.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar