torsdag, januari 08, 2009

Snö

Det snöar i Göteborg. Har snöat hela natten.
Vi vet ju alla vad som händer när det snöar här. Det blir kaos. Totalt kaos. Av någon anledning är det aldrig någon som tror att det ska snöa. Så idag tog det skitlång tid att åka till jobbet. Det hade nog gått snabbare med pulka.

Enda likheten med denna bilden och utsikten från mitt fönster är snön. Resten är inte så likt. Men jag har glömt min kamerasladd och orkar inte lyfta upp datorn. Nu handlar det om bristen av ork. Inte bristen på muskler. Om någon skulle tro något annat.

1 kommentar:

  1. Anonym10:03 fm

    Mönsterbilden är en avatar, tror jag. Om du skaffar det så blir det ett foto på dig själv istället för mönsterbilden.

    Jag blev lite pirrig i magen när jag såg snöbilden. Underbart med snö! jag vill ha det här, skicka hit lite.

    SvaraRadera