måndag, maj 21, 2007

Jag har hört...

... Att det ska vara bra o plugga innan ett prov. Får för mig att det blir himla mycket lättare när man väl ska skriva provet sen då. Just nu vill jag dock inte tänka på det eftersom jag har två prov och ett arbete som ska göras. Nåväl. Glassen är något jag lekte med igår och förhoppningsvis med lite utveckling kan jag använda den i grafprojektet. Fick också en liten request från tobbe att lägga upp en bild på mig mot att han ska börja kommentera lite mer. Får se hur det går. kanske är det värt ett försök med tanke på hur många kommentarer jag brukar få.
Hoho!




11 kommentarer:

  1. Anonym5:04 em

    Nu är jag himla nöjd när jag får se lite bilder på dig ;) Vet dock inte om du eller glassen är snyggast, tuff konkurrens där.. Får tänka lite till på det :D Återkommer med svar!

    SvaraRadera
  2. Anonym7:00 em

    hej annapanna här får du en kommentar!
    jag skickar bilden sen, just nu är du inte online.

    SvaraRadera
  3. Anonym7:29 em

    Jag får inte heller nå kommentarer! Jag kan dessutom inte köpa kommentarer med söthet. Jag är illa ute. Förresten, gillar dina illustrationer som fan!

    SvaraRadera
  4. Anonym9:35 em

    anna langar posen yo! fan va många kommentarer man får när man tycker synd om sig själv då. kanske ska skriva så jag med ? ;)

    SvaraRadera
  5. Anonym8:27 fm

    Mums jag vill ha glass, men inte en som biter mig, skräckfilms glass.... trodde inte att det fanns och gumman du är super söt!
    puss m

    SvaraRadera
  6. anna hon har jätteblåa ögon, jätteblåa ögon, jätteblåa ögon.

    SvaraRadera
  7. Hey tack! det funkade:) Och jag har faktiskt blåa ögon, kanske blev de lite blåare när jag drog upp mättnaden...

    SvaraRadera
  8. Hej Anna! Vad roligt att du ställer upp i tävlingen, glöm bara inte att du måste länka till våra sidor för att kunna vara med. (jobbigt men nödvändigt :) )

    SvaraRadera
  9. Anonym8:22 em

    vilka ögon!

    SvaraRadera
  10. Anonym8:25 em

    vad ska man göra för att få se dem i verkligheten?

    SvaraRadera