onsdag, maj 16, 2007

Barbasmurf

Jag vet inte riktigt hur bra jag lyckades med kombinationen Barbapappa/smurf. Får se vad min uppdragsgivare Åsa har att säga om saken. I övrigt har dagen varit fin. När jag kom till skolan i morse fick jag reda på att jag egentligen inte hade behövt gå dig så rackarns tidigt eftersom det var självständigt arbete på filosofin och på engelskan gjorde de muntliga nationella som jag redan gjort. Därför la jag mig i vilorummet och sov i 1½ timme. Vilket egentligen inte var riktigt meningen eftersom henke skulle väcka mig. nåväl. det var mysigt och jag blev utvilad till provet. två bra saker som också hände idag var att Sandra klarade sitt teoriprov och att Amandas operation gick bra!
Farväl!

4 kommentarer:

  1. Anonym9:07 em

    Åh,du har lyckats väldigt bra och jag tror att din uppdragsgivare blir väldigt stolt!

    SvaraRadera
  2. underbara karaktärer!

    SvaraRadera
  3. Anonym6:03 em

    vackert anna !

    SvaraRadera
  4. Woho! Du lyckades :) Jättefina!

    SvaraRadera