torsdag, april 30, 2015

Mönsterrapport

Idag gjorde jag min allra första riktiga mönsterrapport. Med Lotta Kühlhorns mönsterbok i ena näven och datorn i den andra. Jag hade bestämt mig för att rita någonsorts blad. Det blev inte alls som jag hade tänkt från början såklart. Men det har det nog aldrig blivit för mig ändå.
Kul var det i alla fall och jag tackar mig själv för att jag har en pojkvän, kompisar samt andra intressen. Annars hade jag nog endast suttit och ritat rapporter i all evighet.
Men andra aktiviteter kallar på mig.

Ikväll ska vi tillexempel gå till ett av våra favorithamburgerställen, the barn som ligger nära domkyrkan i Göteborg. Gött litet ställe med himla fina burgare.

Här kommer i alla fall mönstret i två färgkombisar + en annan variant. Det ligger uppe på min Society6 och därför går det att köpa som tavlor, kuddar, mobilskal och andra bra saker att ha. Vilket gillar du bäst?

http://society6.com/kvinnan












4 kommentarer:

  1. Så fina! Jag älskar också mönster, både att göra och att titta på. Blir otroligt inspirerad av att se vad andra gör.

    SvaraRadera