torsdag, juli 15, 2010

HENRIK DU VANN

Hej.
Död kvinna utser Henrik till vinnare. Vad han nu ska med tamponger till, det vet man inte.

Och för allas skull håller du det för dig själv.

Henriks dikt:
Jag skulle vilja göra en hyllningssång,
till något som jag får trycka upp med lite tvång.
Den är rätt avlång och har en fjång.
Och nej det är ingen batong!

Ibland är det dåligt med hålligång,
det är en sådan där röd säsong.
Men vad nu! Hittar ingen denna gång.
Jag får improvisera och rulla en kalsong.
Antingen får jag dra ner till ICA med min kupong.
eller ringa till fabriken i Hongkong.

Sanningen är den att,
vad skulle jag göra utan min tampong!

4 kommentarer:

  1. Haha tack! Vi får ta och ses någon dag!

    SvaraRadera
  2. Ja, håller du till i Göteborg nu på sommaren eller? Jag jobbar en del på veckorna men någon helg det närmaste?

    SvaraRadera
  3. Imponerad av dikten!!!!

    SvaraRadera
  4. Kamagra finns hos www.intimleksaker.se
    Rekommenderar SEXLEKSAKER www.intimleksaker.com
    SEX SHOP www.sextoyonlinestore.com
    Sex Toys www.sextoyonlinestore.com

    SvaraRadera