fredag, juni 04, 2010

skola+peace

Här sitter la jag som vanligt i skolan och ugglar.

Drömde att jag hade rött hår i natt. Alla tyckte att jag var jättesnygg och det blev nästan jobbigt.

Konstig dröm.

Jaja, här sitter väl jag i min fina klänning. Som tyvärr råkade blåsa iväg lite innan och jag är rätt säker på att jag visade mina underbyxor för en kille helt klädd i jeans vid bussen förut.

Men han får skylla sig själv. Jag menar, en hel jeansoutfit? Fantasin försvann någon stans för länge sedan eller?
Stackars jeansman. Han kan inte ha det lätt.

Funderar på att lägga till det bland mina detaljgubbar. Ja, det gör jag nog. En annan sak jag vill lägga till är tjejer som har leggings till högklackade skor och dessutom inte kan gå i dem. Det är ju långt ifrån lyckat.

Nej. Tack för mig.

herrå

Men ni! Rebusen då? Glömde ni av den eller?

1 kommentar:

  1. jag drömde också att jag var rödhårig, förra veckan!! Eller halva håret var rött och halva blont. Jag såg ut som en polkagris.

    SvaraRadera