tisdag, november 03, 2009

16...

Jag var och klippte mig för en liten stund sedan. Det blev bra och så men i alla fall. En liten praktikant skulle tvätta håret på mig och vi började prata.

Praktikant: Vilken skola går du på?
Jag: Jag går inte i någon skola.
Praktikant: Va? Varför inte det?
Jag: Jag slutade förra året.
Praktikant: Slutade? Varför slutade du?
Jag: För jag blev för gammal..
Praktikant: Men va? Hur gammal är du egentligen?
Jag: 89a
Praktikant: Jaha oj hehehe.. hihih.. Jag trodde du var lika gammal som jag.
Praktikant: Jag är 93a.


93a?

Seriöst.

7 kommentarer:

  1. mamma1:08 em

    Galet stor hand :-)

    SvaraRadera
  2. Ja, jag ska försöka knåpa ihop ett personporträtt snart! Måste få lite inspiration först. Ska till Köpenhamn i morgon så kanske får lite idéer på tåget ner!

    SvaraRadera
  3. hahahahah! de va som fan! jag har blivit tagen för 89a som minst tror jag. o typ 84a som äldst. nice one :P

    SvaraRadera
  4. Oh, vi klippte oss samtidigt. Cool. Och 93:a? Ser inte dem typ nyfödda ut?

    SvaraRadera
  5. hahaha men du e en liten fis:P

    SvaraRadera
  6. Martin S11:41 em

    Men anna, läste idag att är man under 173 så är man extremt kortväxt, 93or har inte växt klart och är därför extremt kortväxta, som du :)

    SvaraRadera