måndag, april 28, 2008

De där

Jag ogillar folk som jobbar på banker och gör så att jag går med på att föra över pengar på himla sparkonton varje månad, Varför kan inte jag göra det själv så det blir när det passar. Och inte när man hittat tre finfina böcker som man mest vill läsa ut på en sekund. Jävla nordea. Förövrigt har min måndag varit fantastisk, jag hittade en finfin tröja på svea (därav viss pengabrist). Pratade lite med kvinnan som ägde stället och det kom sig så att hon minsann behövde någon som kunde jobba i sommar. Jag sa hej, här är jag. Hon sa, grymt, har du ett cv? Jag sa att det hade jag fast det låg hemma. Jag ljög. Därför har jag nu ägnat senaste timmen åt att klistra ihop ett. Såg också att Amanda blev lite sur över lasagnelänken jag gjorde på henne, men det är smällar man får ta. är det tävling så är det.

4 kommentarer:

  1. då kan du ge mig massa svea kläder, huhuhu :D så kan du få volvo saker av mig?
    jag tycker inte att amanda borde känna sig förolämpad, jag menar de finns massa tjockt folk som gillar lasagne!

    SvaraRadera
  2. Anonym7:28 em

    Hallå Anna! Bäst du gör ett grymt CV hurru men de fixar väl du =)

    SvaraRadera
  3. Anonym10:32 em

    Yeah! Hoppas du får jobbet, jag tror att det skulle passa dig

    SvaraRadera
  4. Woho! Då ska jag shoppa hos dig :)

    SvaraRadera