måndag, januari 28, 2008

min dag

Idag har allt varit lite upp-och-ner. Dagen började en aning tidigt vilket inte Jesper uppskattade sådär jättemycket. I skolan hade vi lite projektarbete och religionsredovisning. Sen tog jag och Elin en liten sväng på stan och hamnade på det där stället med goda bröd och fina tavlor, minns inte vad det heter. Tillbaka i skolan igen fick vi reda på att det inte va så mycket till graflektion så alla åkte hem. Väl hemma kom den där lilla känslan av att jag har saker att göra. Min kropp ville inte göra skolarbete så jag möblerade om i mitt rum istället. Nu ska jag dock sätta igång med lite projektarbete så jag inte blir helt förslappad!

5 kommentarer:

  1. möblera rum är altlid roligt :)
    hoppas d bidde fint

    SvaraRadera
  2. o, det blev helbra. Dock är min kamera ohel så jag kan inte visa hur det ser ut :(

    SvaraRadera
  3. Hur går det med projektarbetet då? Har du fottat alla muffins?

    SvaraRadera
  4. projektarbetet går fint. jag har fotat alla muffins och redigeringen är helklar precis i denna sekund. wiho!

    SvaraRadera
  5. Anonym10:15 em

    möblera om? :O i want to see it

    SvaraRadera