lördag, december 09, 2006

the saturday morning


upptäckte tidigare att det antagligen bara är firefox som cpar till det lite. därför jag inte har kunnat skriva på typ rätt många massa dagar. men mrs brighthead (dvs jag) kom på att explorer existerar. nåväl. det har hänt en massa det senaste. orkar inte riktigt dra allt. men jag har iaf fixat alla julklappar idag. känns skönt. har också kommit igång lite mer i illustrator. det är nog en bra sak. funderar på att börja med något invecklat. något som tar lång tid. dock tror jag att jag inte kommer orka att göra något svårt. då blir det ju aldrig klart. jaja. jag har gjort en liten teckning iaf som jag känner mig glad över. sedan var det ju också en vecka sedan markus vann idol. lite synd eller bra. jag vet inte vad jag ska tycka riktigt. sebbe berättade nyss att han inte tyckte någon var bra. jag vet inte varför jag skriver detta för det vet jag inte. jag är mycket väldigt trött just nu. har match i morgon också. borde kanske satsa på sängen just nu. nåväl


ciao

2 kommentarer: