måndag, juni 01, 2015

Jag söker jobb

Så är det. Det känns fasligt spännande och jag hoppas verkligen att jag ska hitta ett nytt ställe att trivas på. Frilans, projekt eller anställning. Jag är öppen för förslag.

Vad vill jag göra?
Jag är AD i grund och botten men skulle snarare kalla mig för kreatör. Vilket kanske är bra att utgå från. Drömmen vore att ha varierande arbetsuppgifter precis som en brukar på en reklam/content/pr-byrå. Jag tycker att det är roligt att vara med i olika projekt redan från början då strategin och idéerna tas fram. Gärna tillsammans med andra duktiga personer och tillsammans se hur idéerna kommer till liv. Oftast blir det inte som en tänkt sig från början. Nästan alltid blir det mycket bättre i slutändan. Därför är det också fint att inte släppa projekten efter idéerna är framtagna utan vara med hela vägen.

Vad kan jag göra?
Programmen som en bör kunna sitter där de ska. Men ni som följt mig länge vet ju att jag gärna gör annat också. Nedan kommer alltså en väldigt annorlunda portfolio. Vill du se den mer reklamiga är det bara att klicka på den fliken istället.
Styling och fota (och baka/laga såklart)









Design och formgivning




Rita mönster och illustrera


Pyssel





Skriva små böcker



Och komma på bra reklam-idéer

Har du förslag på vart jag borde jobba eller vill veta mer, spana in min linkedIn eller skicka ett mail. Mailadressen står högst upp till vänster här på sidan under min bild.

Adios så länge!

6 kommentarer:

  1. åh du är så fantastiskt begåvad, ngt måste finnas!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack going! Ja, det får vi hoppas :)

      Radera
  2. Filippa1:48 em

    Du är ju så himlans grym Anna! Det är helt tokigt! Kram Filippa

    SvaraRadera
  3. Alltså wow, du är supergrym ju! Om du vill åta dig små uppdrag har jag lite saker jag vill ha lite hjälp med ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina Sandra. Klart jag gör, skickar ett mail! :)

      Radera